30 Haziran 2008 Pazartesi

BEĞENDİLİ PATLICAN PİRZOLA






2 kişilk




önce 6 tane pirzolayı az yağda kızarttım.tepsiye aldım. sonra 2 tane patlıcanı közledimsonra onları soydum.(ben lavaboya süzgeç koyarım,suyun altında yıkayarak soyarım.bi de ne yemek yaparsam yapiim tezgeha gazete sererim.ne soyuyasam,işte çöp falan oraya atarım.işim bitince hoop al tertemiz heryer.silme derdi yok.) onları biraz tuzladım tabakta bekliyolar. çelik bi tencereye 1 kaşık yağ koydum tereyağ yada margarin.eriyince 1 kaşık un.kokusu çıktı biraz.sonra 1 bardak süt ekledim.belndırdan çektim.böylece topak sorunu da gitti.tuz ekledim.koyulaşana kadar kaynattım. sonra içine 1 kase kadar kaşar.yada isteğine bağlı.çokluğu ama mutlaka olacak. patlıcanları bıçakla ezdim.minik minik doğradım.sosla karıştırdım. tepsideki pirzolaların üstüne koydum.aralara domates.(nerde pirzola belli olsun diye) 230 derecede kızarana kadar mis gibi koka koka piştiii...

0 yorum: